ROHOK2

Saturday, January 1, 2011

selamat tinggal 2010

maghi kite buat summary aktiviti2 Rohokian bagi tahun 2010. (tidak lebih 150 patah perkataan)
*nama khas dikira satu patah perkataan

Tahun 2010 adalah tahun membiang bagi budok-budok ROHOKS. Hok mule-mule mengawan ialah papalan @Fadhlanhafiz Helmi bin Kamaruzzaman, diikuti dengan peja dmardz @ Mohd Faizal Hasan, dan diakhiri dengan adegan yang tidak ingin kita lihat oleh koya-koy,ijek bunjek @ Muhd zharif Muhd Shuib. adapun semua tema pemakaian adalah berwarna merah, di mana ini melambangkan keberanian budak-budak Rohoks dalam mendepani cabaran berumah tangga dan malam pertama.Otai Rohoks, Pok de zou @hafizul azizi rasid juga sudah bertunang pada tahun 2010. dan dijangka membiang pada Februari 2011.

Antara aktiviti hok berjaya dijalankan ialah iftar @eita. itu sahaja yang berjaya, di mana perancangan utk ke Kenyir dan sebagainya gagal, kerana Rohok Molek budok-budok ni. diharap perancangan untuk ke Bandung pada 2011 akan terlaksana, walaupun masih ade 4 makhluk yang dok reti-reti lagi nok buang anok-anok hok dok soleh pada mereka. Semoga tahun 2011 memberikan lebih sinar dalam hidup mereka, dan menambahkan bilangan si kudus, sebab yoe@ahmad shahrul nizam ab ghani dh bosan naik awan guling sorang-sorang.

(133 patah perkataan sahaja)

yeay!!aku kawin dh!

ish..debo la pulok mlm ni guane ni

ja, mung ingat org dok napok ke tangan mung letok mane tuh?

sabo ja..aku tau perasaan mung mase ni

lambatla semek ni jalang. aku lapo ni

err...jek, jgn obvious ngak. malu ke budok2

adeh...bosan la naik awan guling sorang2 ni =p



dari rumusan di atas, boleh disimpulkan bahawa tahun 2010 berlalu tanpa sebarang rohok yang melampau dilakukan oleh budok-budok ni, kecuali hok dilakukan oleh Koya koy dalam edisi pembiangannya yg lalu. klik sini.

cume perkara sedih dan menakjubkan ialah perubahan papalan daripada seorang yang berorientasikan perkara2 pembiangan, mnjadi seorang yang sep tahap dewa. diharap pok de zou dapat mngambil iktibar dari perkara ini.




No comments:

Post a Comment